view sexy images at influenza!
Cerita Basah
Kisah Seks Melayu
Cerita Seks Melayu
Cerita Lucah
Gambar Bogel


Cerita Lucah Suami Cousin Hansome

Cerita Lucah Suami Cousin Hansome

First aku nak bagi tau…masa tu umur aku 20 tahun n ngah blaja kat universiti kat utara malaysia. so da satu cuti mid term tu aku tak balik kampung n decide nak tinggal kat rumah akak sepupu aku yang berdekatan dengan kolej tempat aku blaja. Aku memang selalu lepak kat situ hujung-hujung minggu. so aku kire rapatlah dengan akak sepupu aku, ina n suami dia, Abidin. abang sepupu aku ni dala handsome, baik lak tu. perempuan mane tak cair.

so kirenye aku da ‘crush’ gak la dengan abang Abidin ni. so…nak dijadikan ceritanye…akak sepupu aku ni kebetulan dihantar berkursus di kl selama 2 minggu tu. so tinggal aku n abang sepupu aku n anak dieorang yang umur setahun lebih je kat rumah. so aku pun mula la merancang strategi untuk menggoda abang sepupu aku ni. aku ni jenis yang suke pakai baju yang seksi2 kat rumah. memang abang Abidin da biase tengok aku pakai baby-t n seluar pendek. so sehari selepas pemergian akak sepupu aku tu……so lagi seksi la baju yang aku pakai. aku sengaja mengenakan sleevelss putih nipis n seluar pendek yang ketat masa kat rumah. dala tetek aku ni besar. macam nak terkeluar je dari baju. masa bertembung dengan abang Abidin kat dapur die tegur aku..’mak aih…seksinye ari ni…lawa betul la adik abang nii… aku senyum je…plan menjadi..

jeritku dalam hati….. so malam tu lepas makan malam…aku duduk menonton tv dengan abang Abidin..anak die da tidur da..aku sengaja tak pakai bra…so nampak la puting tetek aku terjojol la di baby-t putih yang aku pakai malam tu. aku tengok abang Abidin ni asyik usha2 tetek aku je dari kat meja makan tadi…duduknya pun tak menentu…gelisah…’nape reen tengok abang cam gelisah je dari tadi? rindu kak ina ek?’….die cume tersenyum….’abang sunyi la tido sorang2 malam ni’..’yeke, kalo sunyi nak reen temankan ke?’….’nak!!’…aku gelak..’reen gurau je la. k la, reen tido dulu k. selamat malam’… belum sempat aku berdiri dia tiba2 tarik tangan aku dengan kuat dan menyebabkan aku terduduk di pangkuan nye. die merenung ke dalam mata ku n terus mengucup bibirku berkali2 dengan penuh bernafsu…aku membalas setiap kucupannya…tangannya mula mengusap belakang ku dan masuk ke dalam bajuku…badanku diusap lembut penuh nafsu…aku semakin lemas dengan perbuatannya itu. kemudian dia menyembamkan mukanya ke dada ku dan menggomoli tetek ku yang masih beralas dengan bajuku.

aku terus menanggalkan tshirt ku dan sepantas itu dia terus menggomoli tetekku. tetkku diramas dan dihisap semahu-mahunya. dia membaringkan aku di atas sofa dan masih menggomoli tetekku. aku menanggalkan kain pelikat yang dipakainya dan terus mendapatkan batang yang semakin mengeras dan panjang. kuusap dan kuurut batang itu. abang Abidin berdengus pabila aku melurut2 laju batang nya. aku semakin ghairah dengan permainan abang Abidin…

buritku sudah basah…abang Abidin melurutkan seluar yang aku pakai dan pantas menyebamkam mukanya di celah kangkangku…aku mengerang sebaik saja lidahnya mula menjilat2 kelentitku yang basah. punggungku terangkat bila saja dia menyedut biji kelentitku semahunya. aku mula meraung kuat. aku sudah tidak peduli jika didengari jiran2…yang pasti aku betul2 berada di puncak kenikmatan…kepala abang Abidin kutekan lagi ke celah kangkang ku agar lidah itu terus menjilat kelentitku…dia memainkan lidahnya di lubang vagina ku…aku berdengus kuat…aku kegelian dan kenikmatan yang teramat sangat apabila di menjolok lidahnya ke dalam vaginaku..

aku merasakan puncak syahwatku yang pertama dengan memancutkan air mani yang banyak ke dalam mulut abang Abidin malah dia tidak terus berhenti. bahkan semakin ligat menjilat kelentitku menyebabkan klimaks ku bertahan untuk beberapa minit… kemudian abang Abidin bangun lalu mengacukan batangnya ke buritku yang basah…perlahan2 dia menekan masuk batangnya…aku mula merasa perit…aku hampir terjerit apabila abang Abidin menolak masuk batangnya dengan kasar…ngilu kurasakan pada ari2 ku…abang Abidin berhenti seketika sebelum mula menghenjut perlahan…acara sorong tarik dimulakan dengan rentak perlahan…sakit yang pada mulanya mula bertukar nikmat…aku memeluk bahu abang Abidin sambil kami berkucupan…

kemudian rentak mula menjadi laju…aku menjerit kuat penuh ghairah dengan kenikmatan geselan batang abang Abidin yang panjang di dalam buritku…ku merasakan akan mencapai klimaks keduaku tidak lama lagi….seakan tahu..abang Abidin melajukan henjutannya menyebabkan aku meraung dan memancutkan air maniku untuk kali yang kedua serentak bersama abang Abidin yang kemudiannya memancutkan berdas2 air maninya ke dalam buritku. abang Abidin terjelapuk di atas badanku tanpa suara…cuma ombak dadanya sahaja kencang keletihan.

akhirnya kami tertidur berpelukan sehingga pagi.. selama 2 minggu itu aku menjadi isteri kepada abang Abidin…aku bebas telanjang di dalam rumah…dan kami sentiasa melakukan seks….abang Abidin suka menghisap putingku…sehingga sekarang kami masih melakukannya walaupun dia sudah mempunyai 3 orang anak.

Back to posts
Comments:
[2015-03-26 09:33] acap:

O139363241

[2015-03-24 07:29] btg besr:

Stim nye

[2015-03-22 09:23] bros janggut:

Mmmmm..

[2015-03-17 19:06] btg besr:

Sape2 nk tera btg wasat sy 0145314277

[2015-03-12 17:26] remy.:

em semua awek2 ni kencing la. sapa brani meh kol sy 0123484066

[2015-03-10 20:23] jantanboy:

Suka dgn wanita c ni

[2015-03-08 22:28] Syuhada:

Nak cari kwn girl or boy 0168755914

[2015-03-05 00:14] Baby go ahhhh:

Stim la wehh.. Ahh ahh ahh

[2015-03-04 18:55] awek comey.......:

stim gilerr!!!!!

[2015-03-02 07:54] angah jilat pantat:

utk awk yg ske dijilat..cll,msj..0136040677

[2015-02-23 09:22] jejaka alam maya:

Awek gatal..nk rase pussy u...i puaskan u

[2015-02-19 17:42] Apa2:

Saye dah stim ni...jolok dlm2..sedap...

[2015-02-19 17:41] apa2:

X nk msj saye ke dh stim ni.
Mmmmmmm...ahh..ahh...ahh..msj nmbor ni 0196187614..sye dah stim ni...tinggal jolok je ni..

[2015-02-18 22:05] apa2:

Awk sume msjlh saye

[2015-02-18 21:25] apa2:

Cptlah sye tnggu x de org sms pn..x than...

[2015-02-18 19:25] Apa2:

X tahan siut ..

[2015-02-18 19:23] apa2:

Slah 6ber fon 0196187614 yg betol..mcm sedap je..khs tuk lelaki..mmm

[2015-02-18 19:20] apa2:

Best nya..msj 019618764..bleh brknalan..hehehe

[2015-02-18 06:13] baby nk baby kecil:

01129309649 nk btng ramaii fuk yuk sdp giler dpt btg.pancut dalam2 lak

[2015-02-15 05:27] awek gatal:

Nk btg u all hihi sms no ni 0137846160 atau kol


Post a comment